12 april 2015

Zakelijke Debbuss



Hoihoi, hebben jullie allemaal genoten van de week. We hebben pasen gehad en het zonnetje kwam om de hoek kijken. Hmm mm wat zijn we toch een bofkonten. Maandag zijn we met het gezin wezen shoppen in Amsterdam. Ik heb toen dit ''jasje'' gekocht. Ik zag het en ik werd verliefd. De laatste tijd ben ik steeds meer into de classy dingen. Beetje de zakelijke Debbuss uithangen. (btw dat is mn snapchat naam..)  Maar ik vind het gewoon leuk om netjes door het leven te gaan. Waarschijnlijk is het gewoon weer zo'n kleding fase, maar ik denk dat deze wel een tijdje blijft. 

Ik ben zo inspiratieloos de laatste tijd, dan wil ik een post schrijven maar dan komt er niks uit. Zoals op dit moment. 
Hebben jullie andere bloggers dat ook wel eens? Soms dan kom ik met voor mijn doen een steengoed verhaal en dan wil ik schrijven en dan is m'n verhaal foetsie. In 1 klap uit mijn hoofd gezwommen.

O nu heb ik wel iets te vertellen. Vorige week had ik een blogpost geschreven over snotterige neuzen enz, maar die foto die ik had gepost heeft nu op lookbook iets van 200 hypes. Ik flipte hem gewoon echt. Ik had de foto op lookbook gezet. De volgende dag dacht ik: "Zal ik de app lookbook downloaden?'' Ik heb dat maar gedaan, want ja.. waarom niet eh? Dus ik ging kijken en ik dacht AAAAAAAA! Misschien is 200 voor sommige bloggers die dit lezen niet veel. Maar idk het was gewoon echt zo'n life goal ofso.





| Blouse - Primark | Jas - Bershka | Rok - Vero moda | Schoenen - Primark | Lipstick - Chanel |

Liefs,
Rosina & Deborah

4 opmerkingen: