31 maart 2015

SUMMER IS COMING!













Hoihoi, knapzakken van me. Jaja, Voelen jullie ook al steeds meer de warme zon jullie huid prikkelen? Ikke wel hoor! Hmm, het begint middags steeds warmer te worden. Het is het moment dat oma's beginnen te zeuren dat je wel nog je jas aan moet houden. Nou hierin heb ik dik gezondigd want ik heb  zoals je ziet op deze foto geen jas aan gehad. OEPS. Wat nu? Jep, snotter de snot. Ik was dat meisje in de klas die de toets maakte en de hele tijd haar neus op haalde. Hoe ontzettend irritand is dat? Ja we hebben het allemaal wel is. Maar wat doen we ertegen? We kunnen midden in de klas onze neus snuiten of we kunnen sneaky naar de wc vluchten om het daar zonder er overlast mee te maken het te doen. Maar wat nu als je midden in de klas zit een toets te maken? Dan kan dat natuurlijk niet. Je gedachten beginnen op te spelen en je denkt er alleen nog maar over na. ''Help wat zullen andere wel niet denken op dit moment". ''Valt dit niet op''. "OMY, ik ben echt vies''. Oké maar genoeg over dit onderwerp...

 Hierboven schreef ik van de week toen het nog lekker warm was.. Nu is het weer koud :( Vandaag is het de dag van het lekkere windje. Waarschijnlijk weten jullie nu precies wanneer ik dit schreef. 

Genoeg over het weer. Oké, ik weet niks meer te schrijven dusja..

| Trui - Zara | Midi Skirt - Bershka | Riem - H&M |

Liefs,
Rosina & Deborah



6 opmerkingen:

  1. Zo pretty Deborah! Ik vind het altijd zo leuk dat jullie outfitfoto's echt meer een soort fotoshoot zijn: de sfeer van het licht en de achtergrond past altijd zo goed bij de outfits, als je snapt wat ik bedoel.
    Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely style!

    http://ecleticaandchic.blogspot.pt/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaauw deze foto is echt heel mooi! Je hebt zo'n mooi haar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een prachtige foto, wat ben je toch een mooie meid! En yup, wij hadden ook toetsweek afgelopen week en helaas was ik ook dat irritante meisje dat de hele tijd haar neus op haalden, hahah. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh wauw! Deze foto is werkelijk prachtig:)

    BeantwoordenVerwijderen