30 december 2014

Series en Sneeuw



JEAJ, we hebben 2 weken kerstvakantie! Wat betekent dat we tijd moeten vullen, maar met wat. De ene werkt de ander niet. Ik ben werkloos dus ben hard op zoek naar een baantje, maar dat betekent dat ik niet veel te doen heb deze vakantie. Het enige wat ik eigenlijk doe is afspreken met vrienden en niet te vergeten series kijken! Zodra je een nieuwe leuke serie vind kan je maar niet stoppen met kijken. Tenminste dat heb ik. Op dit moment kijk ik ''The carrie dairies''. En ja, I love it!

Het leuke deze daagjes was: WE KREGEN SNEEUW! JOEPIE! We kregen eindelijk weer de kans om door de sneeuw te huppelen en sneeuwpoppen te maken. Ik hou echt van sneeuw, zolang ik er maar niet doorheen hoef te fietsen vind ik sneeuw Ge-wel-dig. Het brengt zoveel sfeer met zich mee. Hierdoor konden Rosina en ik het ook niet laten om een paar foto's te schieten.







| Hoed - Primark | Trui - H&M | Rok - Zara | Kniekousen - H&M | Laarzen - Primark | 

Wat doe jij deze vakantie?

Liefs,
Deborah

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto's! En wat een ontzettend leuk rokje draag je! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige foto's maken jullie!!

    Love,
    Didem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Dat rokje vind ik echt super leuk

    BeantwoordenVerwijderen