17 december 2014

Kerst



Zien jullie ook al zoveel lichtjes buiten in tuinen, op huizen en in winkelstraten? Kerst is echt mijn favoriete feest in het jaar. Het brengt zoveel sfeer met zich mee, en brengt ook iedereen bij elkaar. Gisteren is de kerstboom ook gearriveerd in ons huis, wat kan ik toch genieten van die geur. En dan krijgen we nog de kerstliedjes die voorbij komen op de radio en in de kerk, geweldig! Toch is voor mij het hoogte punt wanneer we als familie en vrienden bij elkaar komen en met z'n alle dineren. Ieder jaar maakt ieder apart een gerecht en neemt het mee. Zo maken we er met elkaar een feestmaal van. Zelf zijn wij christelijk dus doen wij niet aan de kerstman maar vieren wij het feest om de geboorte van Christus. Hoe vieren jullie kerst? 



 Jas - Monki | Sjaal - ? | Sokken - ? | Schoenen - Van Haren | Jurk - Primark 
foto credits: Sara


Liefs
Rosina

5 opmerkingen:

  1. Wij vieren het hetzelfde als bij jullie.
    Wel een enorm leuke outfit! <3
    www.liefslaaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! Ik ga met familie samen eten en cadeautjes uitpakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw wat een mooie foto's! Het bos en je outfit zien er zo mooi uit samen. Ik kan echt niet wachten tot de kerst(vakantie) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's en hele toffe outfit! Het bos is inderdaad echt heel mooi samen met je outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Jullie maken echt prachtige foto's en de outfit staat je super mooi!! De combinatie is zoo leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen