7 december 2014

DIY Backpack



Hoihoi,

Oke, Misschien past het niet zo bij deze tijd van het jaar, maar ik vond het er zo leuk uitzien dat ik het moest namaken. Pas zag ik een youtuber met deze tas en ik was meteen verliefd. Dus ik pakte mijn knutselspullen erbij en ging aan de slag.

Benodigdheden:
- Een zwarte rugtas
- Witte verf (liefst textielverf, maar ik heb gewoon acrylverf gebruikt)
- Gele verf
- Kranten
- Handdoeken 

Stap 1
Vul de tas helemaal op met handdoeken en kranten. Dit zorgt ervoor dat je gemakkelijker op de tas kan schilderen.

Stap 2
Schilder bloementjes op je tas ;) Haha, zo simpel is het. Schilder eerst met de witte verf de blaadjes en zet daarna met de gele verf een stipje in het midden van het bloementje. TADAA een madeliefje! Het bloemetjes schilderen kan wat tijd kosten. Ik ben er in totaal 2 uur bezig mee geweest. Neem vooral de tijd en overhaast niet!

Stap 3
Laat de tas ongeveer 2 uur drogen.

De tas heeft 1 nadeel: Ik heb de tas met acrylverf geschilderd dus ik kwam er later achter dat de verf niet zo goed tegen water kan. (Dus ga niet met de tas door de regen als je de tas met acrylverf beschildert.) Als je het met water-vaste-verf schildert kan je er natuurlijk wel mee in de regen huppelen!






Wat vind jij van de rugtas?

Liefs,
Deborah

4 opmerkingen: