19 december 2014

ChocoLALA




Weetje, ik eet de laatste tijd zoveel chocolade. De kerstsfeer komt en chocola is mijn buddy for ever. Chocola is gewoon DA BOMM. Gisteren had ik wiskundedag. School verplichte ons gewoon om ongeveer 6 uur achter een laptopje te zitten en wiskunde te gaan doen. We konden het niet laten dus onze grootste buddy chocola ging mee. Met een berg eten en een vol buikje hebben we de wiskundedag overleeft. Het was leuk om dit een keer meegemaakt te hebben. Het was een leerzame, hectisch dag.

Vandaag had ik mijn laatste dagje school voor de kerstvakantie! Opzicht hebben we niet veel gedaan. Soms loop je wel is doorschool (bijv. Als je 2 tussenuren hebt) en dan denk je "Hmm, wat doe ik hier eigenlijk''. Dat had ik dus vandaag. Nadat we de laatste loodjes hadden gelegd, gingen een vriendin en ik de vakantie inwijden met een lekker broodje gehaktbal in de Hema. 

Hier zit ik dan achter mijn lieve vertrouwde laptopje een blogpost te schrijven. Ik moet jullie eerlijk zeggen dat de kerstliedjes nu op staan en dat er terwijl ik dit typ een glimlachje op mijn gezichtje verschijnt. Wat vind ik het toch leuk om te bloggen. :)


Jack - H&M | Top - Primark | Tas - Primark | Broek - Primark | Schoenen - Primark

Liefs,
Deborah

8 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een prachtige foto's! Je outfit is echt super mooi! Zelf ben ik eerlijk gezegd niet zo van de chocola haha, maar wel leuk om te lezen! En ja, bloggen is leuk :D Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie maken echt hele mooie foto's, ik ben ook wel blij dat het nu vakantie is. Ik heb soms ook zo'n momenten dat ik echt te veel chocola eet, oops ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt heel leuk uit! #liefdevoorchocola

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wiskundedag, ik weet nog goed hoe verschrikkelijk dat was (maar met heel veel eten toch wel te overleven). Super leuke outfit en foto's trouwens. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, erg mooie foto's! Ik zie het al voor me, kerstmuziek, bloggen, perfecte combinatie! Zo'n wiskundedag lijkt me echt niet leuk, maar ik snap wel dat chocolade je erg goed kan helpen op dat soort momenten. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie outfitfoto's! Tjaa in rondom deze tijd van jaar kan ik ook niet echt chocala laten staan, haha. Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie fotos en erg leuke look! Ik zit ook echt nonstop kerstmuziek te luisteren, het is echt sfeervol haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zie je er toch mooi uit! Ik vind je outfit heel erg leuk en ik ben echt verliefd op je spijkerjasje. Die bril staat je trouwens ook echt super. :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen