30 november 2014

Mama's kledingkast!




Hoihoi,

Houden jullie ook zo van Vintage? Een paar weekjes terug ging ik in mijn mama's kledingdoos snuffelen. Tot mijn verbazing kwam ik zoveel leuke kledingstukken tegen. Mijn garderobe was bijgevuld met 3 paar nieuwe schoenen, een trui en een gestipt jurkje.

Het jurkje die ik op de foto draag is 1 van de items die ik in mijn mama's oude kledingdoos vond. Ik was meteen verliefd! Ook de schoenen die ik hier draag zijn van mijn mama geweest. Ze zitten echt ge-wel-dig!

Vandaag hadden we deze foto's gemaakt met Sara! Waarschijnlijk hebben jullie haar wel vaker op onze blog langs zien komen. Ondanks het koude en grauwe weer was het super gezellig om foto's te maken en weer eventjes bij te kletsen!





Nemen jullie ook wel eens een kijkje in mama's kledingkast?

Liefs,
Deborah

Written by Deborah

7 opmerkingen:

  1. Het was inderdaad heel gezellig om jullie weer even te zien en je outfit is leuk! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat heel erg leuk met die sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehhh wauw! Wat een super toffe vintage items allebei! Echt een hele mooie outfit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie outfit en foto's! Echt leuk dat je 'eigen' vintage kleren hebt gevonden van je moeder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ziet er heel leuk uit! Ik vind je spijkerjasje ook erg mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaa, ik had pas nog een stel leuke kniekousen gevonden, super leuk! (;
    www.liefslaaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen