20 november 2014

Autumn Days




Hoihoi,

Ik weet niet of jullie het al door hebben maar het begint al aardig koud te worden. De mutsen haal ik uit de kast en de handschoenen trek ik weer aan. Niemand staat meer op het plein, maar iedereen zit lekker warm binnen. Blaadjes vallen al gedurig van de bomen en deze week was er al gewoon weer echt vorst. Ja, we kunnen zeggen dat we midden in de herfst zitten.

Onesies, chocolademelk, thee en zitten bij de kachel.

Oh, wat hou ik toch van de herfst.



 Bevalt de herfst jou?

Liefs,
Deborah

4 opmerkingen:

  1. Ik ben meer van de winter, maar als het herfst is, betekend het dat het bijna winter is en dat is fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De herfst vind ik wel oké als het eenmaal begint, maar ik heb toch liever lente en zomer! Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik het heel snel koud heb. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De herfst vind ik zo leuk! Ik hou echt van de sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen