26 september 2014

Verjaardag en ongelukjes




Hoihoi,

Woowiewow, wat is het toch een tijd dat deze dame geblogt heeft. Deze maand is er een hoop gebeurd. Zo heb ik een auto ongelukje gehad en heb ik een soort van Hypo nog wat opgelopen. Iets met spieren in je nek. Toen het eindelijk minder begon te worden ging ik stoute dingen doen. Omdat ik niet zo houd van fietsen, ging ik aanhangen aan de scooter van mijn vriendin. Zoals je waarschijnlijk al verwacht ging dat uiteraard niet goed. Ook al had ik het enorm naar m'n zin en wilde ik als maar harder, lag ik binnen enkele minuten op de grond. OEPS!  Nu bevinden op vele delen van mijn lichaam schaafwonden en verkeerd de rechter helft van mijn lichaam in pijn.

Maar deze maand zijn er ook erg leuke dingen gebeurd. Zo mocht ik 16 jaar worden! In Engeland is dit een heel statement maar, ik hield het heel braaf en netjes met m'n familie.

Ook mocht ik deze maand veel nieuwe, leuke mensen ontmoeten op school, waar ik erg dankbaar voor ben.

Kortom, het was een avontuurlijke maand!


Foto's 


Bril - Kruitvat | Jurk - H&M | Haar accessoires - Fantasia | Sokken - Primark | Schoenen - Primark 
 

YouTube | Twitter Rosina | Twitter Deborah | Facebook | Bloglovin' | Instagram Rosina | Instagram Deborah

8 opmerkingen:

  1. Ooooh die foto's zijn absoluut geweldig! En slimmerik met je ongelukken haha. Nu moesten we je missen op het werk. :'(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's zijn echt heel tof! Maar wel vervelend van je ongelukken, maar gelukkig gaat het goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi foto's! En nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie foto's Debor! En gelukkig is het allemaal goed gekomen met dat ongeluk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow die foto's .. ze zijn prachtig!
    & wat een ongelukjes :( gelukkig is het nog goed afgelopen
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woaaah echt hele gave foto's. :) XX http://www.regardslauryn.nl

    BeantwoordenVerwijderen