18 september 2014

Nieuwe school


Wauw, het is vandaag zeker zo'n 13 dagen geleden dat hier voor het laatst een blogpost is verschenen. What a shame. *bloos* 

De afgelopen dagen zijn er in mijn leven verschillende schrijf pogingen geweest, die zoals je wel gemerkt hebt, uiteindelijk behoorlijk mislukt zijn. Met een rooster waar je u tegen zegt, een aantal verslagen en het op orde zetten van andere zaken, moest ik nu toch wel beginnen aan een goeie planning. School is natuurlijk heel belangrijk, maar je hobby's mogen er ook niet onder lijden. 

Maar laat ik eens wat vertellen over mijn nieuwe school. Momenteel zit ik twee weekjes op school in Amersfoort. Hier volg ik de opleiding Secretaresse. De opleiding is best leuk, alhoewel ik nog niet echt het gevoel heb dat ik secretaresse wil worden, maar ach, ik ben 17, ik heb nog zat uit te proberen toch?(!) Ook ben ik heel blij met mijn klas. Met een groep van 12 (en aanstaande maandag 15) gezellige meiden bij elkaar heb ik het reuze naar mijn zin. Ik ga tegenwoordig ook met de bus wat helemaal nieuw is voor mij, dus best wennen aangezien het voor mij altijd de gewoonte was om twee uur per dag te fietsen en nu ben ik in een half uurtje op school! (niet verkeerd!) Ik zie echt uit naar de rest van dit jaar en ben benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren. Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte. 

De outfit foto's hieronder zijn van 5 weken geleden in Italië, ik wilde deze outfit toch nog met jullie delen. 


Outfit

  Shirt - Only | Ketting - Primark | Tuinbroek - Primark | Schoenen - Van Haren | Armband - Vintage

6 opmerkingen:

  1. Super leuke foto's, vooral die eerste! Heel veel succes met je nieuwe opleiding, die eerste weken van het jaar zijn zo druk met nieuwe mensen, nieuwe omgeving en honderdduizend nieuwe dingen haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je nieuwe opleiding :). Leuke outfit heb je aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die outfit foto's zijn leuk. En heel veel plezier op je nieuwe opleiding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Rosina! (& Deborah natuurlijk ;-)
    Superleuk dat je een blog hebt!! Echt gave foto's & posts! <3
    Ik heb ook een blog, maar {shame on me} ik heb al superlang niks meer gepost.. :$
    Ben wel van plan om weer een nieuwe start te maken!
    Veel suc6 met deze blog, go girls! :-)
    XOXO Marleen uit de clusterklas ;-)
    (www.lifestylebymarleen.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen