5 september 2014

Italiaans eten | Outfit






 Bril - Kruitvat | Top - Vintage | Ketting - Primark | Short/Jumpsuit - Primark | Schoenen - Primark

Hoihoi

Houden jullie ook zo van de warme italiaanse avonden? Ik ben er groot fan van! Het heerlijke warme weer dat bij de avond afkoelt geeft echt een vakantie gevoel. Meestal rond die tijd zeggen wij op vakantie "toedeloe" tegen het gasstel en gaan wij uiteten. (1 van onze favoriete momenten tijdens de vakantie) Nu moet ik zeggen, na 2 weken lang pizza, spaghetti en lasagne heb ik stiekem toch wel zin gekregen in een oude Hollandse stamppot zoals boerenkool. (ja, je zal wel denken, stamppot in de zomer, maar eerlijk gezegd gaat dat er bij mij wel goed in.)

Oh, en zoals je misschien wel hieronder ziet, dit is een outfit die ik heb gedragen op vakantie, maar tijdens deze twee weken hebben we ook veel gefilmd. Klik HIER om onze vakantie lookbooks te bekijken.



Foto's



16 opmerkingen:

  1. Leuk outfit, ik ben echt verliefd op je short! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof outfitje, gaaf broekje! Italië is heerlijk met alle pizza en ijs, maar Nederlands eten is inderdaad daarna ook wel weer fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi broekje, heerlijke zomerse outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat broekje is zó leuk! Echt een mooie zomerse outfit! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke outfit!
    Staat je super leuk

    Liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke outfit! Mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw!! Wat een suuper leuke outfit! Dat broekje staat je echt heel mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je shorts en je zonnebril zijn zó leuuuuk. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die short is zo heerlijk kleurrijk Het staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahh je shorts zijn geweldig! Mooie foto's ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige shorts!

    X Laura

    http://bagsandsuhsi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker zomerse outfit! Mooie omgeving ook.
    Italiaans eten vind ik érg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I've nominated you for the Liebster award... check out my post on my blog :)

    BeantwoordenVerwijderen