24 augustus 2014

Vakantie in Italië

Hoihoi

Wauw, ik was nog geen twee dagen terug van vakantie en de griep had me al te pakken. Het weer in Nederland is nu ook zo anders als in Italië, al hoewel het daar ook flink kon storten... Ik moet eerlijk bekennen dat mijn herfst kleding al weer iets tevoorschijn is gehaald en mijn zomerse kleding rustig blijft liggen op de planken. Maar genoeg gezeur over het weer. 

We zijn weer terug van vakantie en wat was het leuk! We hebben twee heerlijke weken achter de rug met veel zwemmen, steden bezoeken en zonnen. Hier wat foto's van onze vakantie. 



Foto's





BIZARRE SUPERMARKT ERVARING





In de supermarkt waren wij bij de make-up afdeling. (heel "logisch"...) en we waren een beetje aan het kijken en rond neuzen, maar naast ons stond een vrouw. Ze loopt op Deborah af en begint in wat gebrekkig Engels te mompelen terwijl ze haar wangen aanraakt. Uiteindelijk komen wij eruit dat ze blush bedoeld dus wij haar helpen, wijst ze ineens naar Deborah met de woorden "I, not you", en dat bleef ze herhalen. Dus wij snapte er helemaal niks meer van. In eens is ze stil en kijkt ze ons met wijde ogen aan wat voor ons gevoel tien minuten duurde en draait ze zich om. Daarna draait ze zich weer om, steekt haar hand uit en verteld ons haar naam, vervolgens liep ze weg. Dat was mijn meest bizarre ervaring in een supermarkt ooit. 

VERONA










TOUREN DOOR DE BERGEN



We hebben ook gefilmd tijdens de vakantie, de video's komen deze week op ons kanaal, jeej!

22 opmerkingen:

  1. Oh wauw! Wat een prachtige foto's! Het ziet er echt geweldig uit! Klinkt super gezellig! En beterschap ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah jullie foto's zijn zo mooi geworden, het ziet er super leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige foto's! En wat is Italië toch mooi. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie foto's! & die supermarkt ervaring hahah !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke foto's! En heel apart in die supermarkt haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's! Gelukkig dat jullue mooi weer hadden. Ik ben nu al benieuwd naar de video's! :Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, prachtige foto's! En heel apart dat supermarkt verhaal, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie vakantie klonk super! Ik vind je hartjes zonnebril zo leuk Rosina!
    En wauw wat zien de eerste, tweede en zevende foto's er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou zo enorm veel van Italië. Ben er deze zomer 2 keer geweest. Verona is een mooie stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi, je mag nu best zeuren over het weer hoor ;-) Maar gelukkig hebben jullie mooie vakantiekiekjes om op (het mooie weer) terug te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's, Italië is zo mooi! En wat vreemd in die supermarkt, haha, bedoelde die vrouw niet gewoon welke blush Deborah op had? Misschien wilde ze 'm ook ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, ja dat zou ook heel goed kunnen, maar het was zo apart hoe het ging. haha

      Verwijderen
  12. Wat een mooie reis, volgend jaar wil ik ook heel graag eens naar Verona, dat was me nog noet gelukt.
    En inderdaad een heel vreemde vrouw in de supermarkt... Bizar :D

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat een leuke foto's!
    Ik kwam je comment tegen op het spam je blog artikel van loving life is easy en besloot even een kijkje op je blog te nemen ;)
    Wat ziet je blog er goed uit, ik vind de layout echt heel mooi en verheug me op je volgende artikel!

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Wat een mooie foto's heb je gemaakt van je vakantie!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's meiden! Wou dat ik met jullie mee was. Had wel bij die vreemde supermarkt ervaring willen zijn haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie foto's! En wat een rare vrouw in de supermarkt haha..!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, ziet er echt uit als een geweldige vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooie foto's! En zo te zien een heerlijke vakantie! <3
    x

    BeantwoordenVerwijderen