10 augustus 2014

NEW IN | M.U.A. BLUSH


Hoihoi

Ik weet niet of jullie dit doen, maar altijd als wij op vakantie gaan, komt er eerst een grote vakantie inkoop aan te pas. Goed kijken wat je nog hebt en alles wat op is, opnieuw inkopen. Want ja, misschien hebben ze dat product wel niet in dat vreemde landje? 

Natuurlijk is make-up niet te vergeten, en is dat in mijn geval altijd het eerste product dat ik check. Ik zag dat mijn blush de bodem had bereikt, dus besloot een nieuwe te kopen. Op mijn fietsje ging ik richting de winkels om vervolgens bij Kruitvat deze MUA blusher te kopen. Ik had al eerder positieve verhalen gehoord over deze blush, en hij maakte mij al erg nieuwschierig, dus in mijn ogen genoeg reden om dit product in te slaan. 

Mijn eerste indrukken

Ik ben tot nu toe positief te spreken over deze blush. Hij geeft een natuurlijke gloed af en is niet te heftig. Omdat ik zelf een erg lichte huid heb, valt het nog wel eens tegen om een goeie blush te vinden. Vaak vind ik ze mij wat te heftig staan en ik moet zeggen dat ik me soms net een tomaat voel met bepaalde blush op... Echter staat deze blush goed bij mijn huid. Hij komt natuurlijk uit. Ook blijft hij goed zitten, wat een ander groot voordeel is! 




8 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's, en de blush ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie blush! Hele mooie foto's ook :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's zeg! De blush ziet er inderdaad erg fijn uit. Ik heb nog niks van MUA, moet misschien toch eens verandering in komen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen