17 augustus 2014

NEW IN | Lens









Ja, ja, ik heb hem hoor! De EF 50mm f/1,8 lens. Ongeveer twee weken geleden gingen we op weg naar Italië, maar niet voordat ik langs de Media Markt was geweest. Ik had de lens al een aardig poosje op mijn verlanglijstje staan en vond het nu toch eens tijd om hem in te slaan.
Met een vol getankte auto vol met bagage, klaar om op vakantie te gaan, gingen we richting Media Markt. We hadden niet veel tijd aangezien we nog een 12 uur lange reis voor de boeg hadden, dus ging ik als een speer richting de camera afdeling. (althans, zo snel ik dat kon aangezien ik geen idee had waar die afdeling zich bevond.) Mijn vader had geen idee wat voor een lens ik wilde kopen, dus toen ik met dit kleintje aankwam zetten kreeg ik als eerst nog de vragen: “is hij niet te klein?” “is hij wel goed?” “moet je niet zo’n grote hebben?” maar nee, pap, “deze lens werkt super!” Eenmaal de lens gekocht te hebben en mijn vader hem had uitgeprobeerd moest hij toch toegeven dat dit “kleine” lensje wel heel goed was. 

Afgelopen zaterdag om 2 uur s'morgens zijn we weer aangekomen in Nederland. De vakantie was de perfecte gelegenheid om de lens eens goed uit te proberen! Natuurlijk komt er nog een uitgebreide post over de vakantie dus zet je schrap. 

11 opmerkingen:

  1. Ah wat een goede en leuke aankoop. Ik heb hem nu al bijna een jaar en kan echt niet meer zonder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben er zo blij mee. De kwaliteit in vergelijking met mijn andere lens is echt een wereld van verschil!

      Verwijderen
  2. Wat gaaf dat je deze lens hebt gekocht!
    Ik ben benieuwd naar alle foto's die je er mee gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de lens ook, echt een super fijn ding <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa hij is zo fijn, ik ben heel benieuwd naar de foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf hoor, ik ben benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn! Ik ben heel benieuwd hoe hij werkt :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh de 50 mm lens is zo fijn! Ik hoop dat je er veel plezier van krijgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk dat je een nieuwe lens hebt! Ik heb jullie trouwens genomineerd voor de Liebster Award, meer info op mijn blog :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah fijne lens! Je gaat er vast mooie foto's mee maken:)

    BeantwoordenVerwijderen