6 augustus 2014

Liefde voor het "Goude uur"



Hoihoi

Zonsondergang kennen we allemaal, dat moment aan het einde van de dag dat de zon toedeloe zegt. Ik ben er zelf echt fan van. Zonsondergang geeft een warme gloed over de natuur, de kleuren zijn een stuk warmer dan in de middag. Misschien let je er niet altijd op, maar als ik er op let vind ik het altijd een beetje sprookjesachtig. Vooral als er geen wolkje in de lucht hangt en de zonnen stralen tussen de bomen te voorschijn komen. Zucht, zó mooi. 

De laatste tijd ben ik echt weg van foto's die gemaakt zijn tijdens zonsondergang. Ik vind het zó leuk om tijdens dat moment te fotograferen en met het licht te spelen. Dat is ook wel te zien aan mijn Instagram. Vorige week hebben Deborah en ik eens flink gespeeld met dit moment. Natuurlijk weten we zelf ook dat we nog lang geen profs zijn in fotografie, maar hé, oefening baard kunst zeggen ze toch? 


Foto's 






13 opmerkingen:

  1. Wauw wat een super mooie foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's! De zonsondergang is inderdaad heel mooi<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh jaa zonsondergang is zo mooi! Hele toffe foto's zijn het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat zijn ze mooi geworden! Super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Golden hour levert zulke mooie foto's op, ze zijn heel goed gelukt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie foto's!!
    Leuke outfit, Deborah het elfje;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie foto's! Het ziet er inderdaad heel sprookjesachtig uit :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie outfits, en die zon ia gewoon perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw super mooie foto's! Die laatste van Deborah is echt heel erg mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben ook zoooooo gek op het gouden uur.. Als ik tijd heb ga ik dan altijd foto's maken :)

    BeantwoordenVerwijderen