3 augustus 2014

Juli | Favorite songs


Hoihoi

Vandaag vonden we het leuk om een post te schrijven over onze favoriete nummers van de afgelopen maand. Dit hebben we nog nooit eerder gedaan, dus we hopen dat het interessant genoeg is voor jullie. 

We hebben echt een hele brede muzieksmaak: van rock en energiek tot klassiek en rustig. Deze maand is mooi makkelijk want we hebben dezelfde favorieten, heuj.  We hebben bedacht om onze 5 meest beluisterde liedjes van de maand juli te laten zien. De liedjes staan niet op volgorde aangezien we echt niet kunnen kiezen welke nummers we nu het leukste vinden. 

de nummers


Time - Hans Zimmer. 
Dit lied kreeg Deborah een jaar geleden te horen via een vriend. Het is volgens mij een soort klassieke film muziek. Sinds een vriend het had laten luisteren ben ik er helemaal weg van. 
Klik hier om het lied te luisteren. 

You and I, Payno Remix- One Direction.
Ik heb dit lied ondekt via twitter. Ik scrolde over mijn timeline en zag een link voorbij komen met de remix. Natuurlijk klikte ik op de link en wauw.
Klik hier om het lied te luisteren. 

Happy Little Pill - Troye Sivan. 
Samen volgen we al een paar jaar de Youtuber Troye Sivan. Als je hem nog niet kent, neem gerust een kijkje op zijn kanaal! Hij maakt hele leuke video's. Maar terug komend op het lied, Troye heeft nu ook een album geschreven en zijn eerste nummer is deze maand uitgekomen. Sinds het nummer Happy Little Pill uit is, luisteren ik hem op repeat. 
Klik hier om het lied te luisteren. 

I need you - M83
In de film Divergent is een scene dat Tris met een kabelbaan van een gebouw af vliegt. (als het ware). Onder deze scene maakte we kennis met dit nummer. Persoonlijk vinden we het een aardig emotioneel nummer, maar dat zou ook kunnen komen door dat de scene meteen door je hoofd vliegt bij het luisteren. 
Klik hier om het lied te luisteren. 

Amnesia - 5 Seconds of Summer
Amnesia hoorden we dit jaar live bij het concert van One Direction, en wauw. Het is een rustig en prachtig nummer. Ook dit nummer staat op repeat en we kunnen niet wachten om het opnieuw live te horen volgend jaar. We hebben namelijk kaartjes! 31 juli kwam de muziek video online. 
Klik hier om het lied te luisteren. 

Dit waren onze favorieten van de maand juli. Kende jij de nummers al? 



5 opmerkingen:

  1. Super leuke nummers! Ik ken er een aantal de andere ga ik ook downloaden x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt obsessed met Amnesia. Zo lekker rustig en super mooi. You and I Payno remix is ook mijn favoriet! De andere liedjes ken ik niet maar ga ik zeker even luisteren! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zitten leuke liedjes tussen! Toevallig luisterde ik van de week het liedje van Troye Sivan nog. Wait van M83 is ook erg mooi, die komt van de film The fault in our stars!

    BeantwoordenVerwijderen