24 juli 2014

Ben jij jezelf?



Hoihoi,

De eerste dag dat ik naar school ging met een bloemenkrans op m'n hoofd noemde men mij gelijk een tuinvrouw! De eerste dag dat ik met een tuinpak naar school ging was ik een officiële tuinkabouter. Ik ben in de war wat ik nu eigenlijk ben? 

Veel mensen worden uitgelachen om hun kleding, Simpelweg omdat ze wat dragen wat volgens "hun mode'' niet kan. Ik vind dat mensen moeten dragen waar ze zich prettig bij voelen. Helaas zijn er mensen die het nodig vinden om je uit te lachen omdat je wat anders draagt dan wat in hun comfortzone "mooi" is. Trek je er niets van aan! JIJ moet dragen waar JIJ je goed in voelt! Waar JIJ in straalt en je, je prettig en jezelf in voelt! Iedereen is een uniek schepsel en laten we dat zo houden! Iedereen heeft zijn of haar eigen stijl. Want kijk, als iedereen het zelfde zou dragen dan zou het leven toch enorm saai zijn? 

Ik heb al vele keren van mensen gehoord dat fashion bloggers elkaar achter aan lopen in de mode, Omdat ze dingen dragen die je moet durven dragen. Zelf vind ik dit totale onzin omdat ze juist hun eigen unieke stijl met de wereld willen delen.

Wat ik in deze post wil duidelijk maken is: Laten we elkaar accepteren zoals we zijn, want als je jezelf mag zijn, ben je ook het meest gelukkig.

Worden jullie wel eens uitgelachen om jullie kledingstijl?

FOTO'S



Written by Deborah

8 opmerkingen:

  1. Het staat je echt mooi, je bent een mooie en lieve tuinkabouter haha. Precies, gewoon lekker dragen wat je fijn en mooi vindt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens :) Ik vind het je leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kreeg soms wel blikken van mensen als ik een cropped top aan had. Maar ben er nooit om uitgelachen en niemand heeft er ooit wat van gezegd. Ik ben het helemaal met je eens: gewoon dragen wat je wil! Goede post Deboor ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi artikel! Aantal jaar terug droeg ik ook alleen maar wat nou mooi was volgens de mainstream, ongeveer 3 jaar terug is dit gaan veranderen en deed ik wat ik zelf wouw. Zo heb ik mijn haar felpaars gehad en zelfs een combinatie van oranje, paars en roze. Op het begin werd er nog wel eens wat gezegd, ik werd een tijd lang smurf genoemd, omdat delen van mijn haar blauw waren. de mensen die ik kijk zijn het nu inmiddels wel van mij gewend. Nu krijg ik alleen nog maar positieve reacties en iemand die het niet leuk vind laat het ook niet meer merken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat staat het je leuk! <3 Ik word ook wel eens aangestaard als ik bepaalde dingen draag, maar ja. Laat ze maar lekker kijken denk ik dan :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amen! (En je bent wel een hele leuke tuinkabouter hoor <3)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geschreven! En ik ben het helemaal met je eens! Iedereen mag gewoon dragen waar hij of zij zich prettig in voelt! Ik herken het wel hoor, ik draag ook niet altijd alles wat ik graag aan zou willen doen, bang dat andere er iets over zouden zeggen, of bang dat het er totaal niet uit ziet.

    Ik vind je tuinjurkje(?) echt geweldig! Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super goed geschreven en die foto's zijn zo mooi. Liefde voor tuinjurkjes haha. <3

    BeantwoordenVerwijderen