20 juli 2014

sweaters and boyfriend jeans

 Hoihoi

Ja, ja... Sale bij Zara kan je niet altijd even goed weerstaan.  Afgelopen maandag kocht ik deze leuke items. 



sweater

Ik hoor jullie al denken: "het is zomer Rosina, het is de laatste dagen rond de 30 graden...moet je dan geen zomerse kleding kopen?". Ik vertel je alvast, truien kan ik echt niet weerstaan, ik ben echt gek op truien en vooral oversized is onweerstaanbaar in mijn ogen. Dus ja, dan kan ik deze trui ook moeilijk laten liggen en al helemaal niet voor een prijs van 6 euro. 




boyfriend jeans

En dan mijn boyfriend broek... onderhand heb ik er al een stuk of tien in mijn handen gehad en allemaal met het zelfde probleem: te lang, te wijt, te strak, te groot, tot dat ik deze beauty ergens onderin de rekken verstopt zag zitten. Voor 20 euro nam ik hem mee, en ik ben er zó blij mee! Ik heb hem nog weinig gedragen vanwege het mooie weer, maar ik weet wel dat deze broek aardig versleten gaat worden. (zo ver dat nog kan, haha). 



Wat is jullie favoriete item dat ik heb gekocht? 

Written by Rosina

12 opmerkingen:

  1. Echt zooo leuk. Het staat je goed meid! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! Ik koop ook altijd winter kleding in de sale, lekker cheap ^^.

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeej, ze zijn zo leuk! En leuke foto's heb je gemaakt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die broek is zo leuk! Ik ben heel benieuwd hoe deze outfit je staat x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht al wat komen deze items me bekend voor.. Ik werk namelijk bij de Zara, haha! Die kleur van die sweater is zo mooi <3 Echt hele leuke items. En een toffe blog, ik ben jullie gaan volgen :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, jaa. Ik vind de sale echt leuk bij Zara momenteel. Ah dankjewel! Ik ga je blog ook gelijk even bekijken. ♡ x

      Verwijderen
  7. Hele leuke dingen. Die sweater heeft zo'n lief kleurtje en zo goedkoop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige items zeg! Die sweater is te leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie aankopen, die trui is erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen