2 juli 2014

Favorite look


                                                            Hoihoi


Vandaag een blogpost met een klein overzicht van de afgelopen looks die we gepost hebben. Het was de laatste maandjes prachtig weer, dus dat betekende outfit foto's! Het is zo leuk om met het mooie weer foto's te maken, en niet alleen van je outfit maar de omgeving is ook een aandachtspuntje als ik mijn camera in mijn handen heb.  Welke geposte outfit mijn favoriet is kan ik niet echt beslissen... 

Welke outfit is jouw favoriet? 

overzicht posts




20 opmerkingen:

  1. Ik vind outfit 1&2 heel erg leuk, eigenlijk allemaal haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Outfit 3 is het leukste, die foto vind ik echt stoer! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2&3 zijn mijn favorieten! Moeilijk om te kiezen want ik vind ze allemaal echt heel erg leuk! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 1&2&3&6! Maar eigenlijk allemaal wel inderdaad, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. outfit 2 en 5 zijn mijn favoriet, maar ik vind de rest ook erg leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke outfits allemaal! 3 en 4 zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke outfits allemaal! 3 en 4 zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke outfits, ik vind ze allemaal heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alle outfits zijn tof, maar zes is toch echt de leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind nummer 5 een hele mooie look! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. i can't choose, all six are great! but if i have to then my vote goes to look #3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nummer 4 vind ik echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan ook niet goed kiezen, dus 1,4 & 5 hihi
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 5 sowieso! Heel leuk al vind ik 3 ook heel gaaf!
    Leuke blog, ik volg je nu :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga voor 2 & 3!
    En eigenlijk ook voor 5 en 6 haha. Allemaal zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. all of these outfits are perfect, your style is amazing! love your blog! <3
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Outfit 2 is absoluut mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kan niet kiezen! Alle looks zijn heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen