20 juni 2014

My Orange cropped top | Rosina


Hoihoi

Zoals sommige misschien wel weten gaan wij volgende week woensdag met een vriendin naar het concert van One Direction. Jeej! We hebben er super veel zin in! Vorig jaar was de "dresscode" oranje omdat we toen net een paar dagen daarvoor een koning hadden gekregen. Dit jaar is het de bedoeling dat iedereen weer in het oranje gaat, maar die kleur is nou niet bepaald veel in mijn kast te vinden... Daarom hebben we besloten om onze eigen oranje outfits te maken. 

Bij de H&M heeft mijn vriendin oranje basic shirtjes gekocht en samen hebben we gisteren avond de shirtjes gepimpt. Dit is het resultaat van mijn shirtje. Ik heb er een cropped top van gemaakt omdat ik momenteel toch wel erg "obsessed" ben met dit soort topjes. De tekst die erop staat leid vanzelf sprekend naar het lied dat One Direction heeft gecoverd: "One way or another". Ik moet zeggen dat ik aardig tevreden ben met het eind resultaat. Wat vinden jullie? 



                           YouTube | Twitter Rosina | Twitter Deborah | Facebook | Bloglovin' | Instagram Rosina | Instagram Deborah

16 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan!
    Origineel :)

    Liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er erg leuk uit! Ik ben benieuwd hoe je hem volgende week combineert tijdens het concert!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een super leuk idee, oranje kan wel leuk zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een gaaf shirtje! Erg leuk voor het WK inderdaad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf shirtje <3 Leuk voor het WK én jullie concert :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een origineel idee! Heeel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk en origineel gemaakt! Heel veel plezier bij One Direction woensdag!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is zo leuk geworden. Ik ben ook super blij met mijn shirt. Die van deborah is ook al zo leuk. Woensdag gaat echt geweldig worden. Ik heb er zo'n zin in. Excited! Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toen ik het plaatje zag dacht ik eerst dat ie van een winkel was, maar je hebt hem dus helemaal zelf gemaakt, super goed gelukt dus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, dankje! Ik ben zelf ook blij met het resultaat! Kan niet wachten om hem te dragen woensdag. :)

      Verwijderen
  10. Oooh super leuk gedaan, heel origineel! :)

    BeantwoordenVerwijderen