29 juni 2014

Concerts are my favorite | video


Hoihoi

Deze week was echt een top weekje. Het was dan eindelijk zo ver. Ja ja, deze dames zijn na ongeveer 8 maanden wachten naar het concert van One Direction geweest, met als voorprogramma die geweldige boys van de band: 5 seconds of summer! Het kan niet beter. 
Dromen kwamen uit (One Direction en 5 seconds of summer in real life zien). Al waren ze vanaf onze zitplaats net kleine miertjes... Maar dat maakt niet uit, het was geweldig! De hele dag door hebben we gefilmd. (Klik op de bovenstaande foto of hier om de vlog te zien)




Deborah: 


Ik had afgelopen donderdag ook mijn diploma uitreiking. Weer een doel bereikt in mijn carrière. Na veel "zware" jaren mocht ik eindelijk mijn diploma in ontvangst nemen. Echt afscheid hoefde ik niet te nemen,        want bijna de hele klas inclusief mijzelf gaat gezellig twee jaartjes HAVO doen. 


Rosina:


Na Deborah's diploma uitreiking ging ik regelrecht naar Leiderdorp om een vriendin op te zoeken. Ze zou vrijdag haar examenfeest en verjaardag vieren. Het was enorm gezellig, en het is zo leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Tijdens het concert mocht ik na drie jaar ook eindelijk Jasmine ontmoeten, en wat ben ik blij dat ik haar heb mogen leren kennen.



Wij hadden echt een top weekje! Hoe was jullie week? 


10 opmerkingen:

  1. Ah, supergaaf dat jullie naar One Direction zijn gegaan! Het ziet er inderdaad uit als een top weekje!
    En gefeliciteerd met je diploma, Deborah (< hey, naamgenoot ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohw yeah, het concert was geweldig! Deze week was fantastisch. Mijn party was zeker een mooie afsluiter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke week & jullie filmpje is hartstikke leuk geworden! En wat een gave shirtjes hadden jullie aan, een keer wat anders dan al die standaard shirtjes die je daar allemaal zag hihi
    liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah ik ben ook naar het concert geweest, het was zooo gaaf. En gefeliciteerd met je diploma! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt heel leuk allemaal! Deborah gefeliciteerd met je diploma :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Ik hou ervan om naar concerten te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, zo leuk! Als ik naar de foto kijk van de diploma uitreiking, herken ik de school. Ik heb daar ook op gezeten, grappig! :) Nog gefeliciteerd met je slagen, Deborah!

    BeantwoordenVerwijderen