8 juni 2014

Colorfull life | outfit


I believe that colors affects people's moods. 
Valt het jou ook op dat wanneer de lente en zomer zijn begonnen, mensen een stuk vrolijker zijn? Of is dat omdat je zelf vrolijker bent? Door de kleurvolle bloemen in de weilanden en langs de straten? De gezonde groene kleuren in de bossen van struiken en bomen?  De blauwe lucht en de volle schijnende zon? Het zou kunnen? Ach, wat maakt het ook uit... fijne Pinkersterdagen allemaal! 

Foto's




Mady by: Rosina

21 opmerkingen:

  1. Wauw echt prachtige foto's! Op die 3e foto ben je net een model! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig jurkje en jouw foto's zijn zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deboor je bent echt zo prachtig! ♡ en de playsuit is echt heel leuk!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De playsuit staat je leuk!
    En je foto's zien er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie foto's Deborah! En ik word ook altijd vrolijker door de zon. Ik zeg altijd dat ik op zonne-energie werk;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat staat die playsuit je goed! gave foto's hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie foto's! Ik heb die jumpsuit vandaag ook aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een leuke outfit, mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Leuk gecombineerd ook met de armbanden. Maak het helemaal af voor een festival!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie foto's, je bent echt heel knap hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke outfit en foto's! Die jumpsuit wilde ik ook kopen, maar ze hadden helaas mijn maat niet :/

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie foto's, en die jumpsuit is zo schattig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt super mooie foto's! De outfit staat je ook super leuk

    BeantwoordenVerwijderen