28 mei 2014

Ready for Prom

Hoihoi

Afgelopen dinsdag hadden wij beide Gala en wat was dat leuk! We hebben er een echt meiden dagje van gemaakt. S'middags om 12 uur zaten we al bij de kapper om ons haar te laten doen. Ook een vriendin van ons zat bij de kapper, dus dat was al gezellig. We hebben tot half 2 bij de kapper gezeten en zijn daarna naar huis gegaan om onze make-up te doen. Nagels lakken, je make-up zo mooi mogelijk aanbrengen en daarna jezelf nog in je jurk hijsen. We zijn zeker wel 5 uur bezig geweest met alles, maar het was het allemaal waard. We hebben beide een top avond gehad.

De avond begon met een inloop. Iedereen werd met een voertuig afgezet bij de rode loper en werd ontvangen door familie en vrienden met een glaasje champagne. Daarna gingen we naar binnen om met de school te eten. Bij Deborah werden er stukjes van leerlingen na gespeeld en bij Rosina werd er gedanst.


Deborah: Ik schaamde me dood, haha. Opeens kwam onze blog op het diascherm en begonnen de leraren onze "what's in my bag" video na te acteren. Het was wel hilarisch. 

Rosina: Bij mij was er een "salsa" en "chachacha" danseres die ons danspassen ging leren. Ik moet zeggen dat ik wat blauwe tenen ben opgelopen met mijn dans skills, maar het was wel super leuk om te doen. haha.


Foto's





20 opmerkingen:

  1. Ahw, wat zagen jullie er onwijs mooi uit. Echte gala queens <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie, wat zagen jullie er prachtig uit! Hoop dat jullie het naar je zin hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw jullie zagen er erg mooi en elegant uit! Prachtige jurken en kapsels ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaaaaaauw wauw wauw! Jullie zagen er echt onwijs prachtig uit. Jullie konden zo de rode loper in LA of NY op! En vooral jullie haar, zo bijzonder en mooi. Jullie hebben vast een top gala gehad. Stiekem baal ik nu dat mijn school dat niet had georganiseerd na mijn examens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo mooi!! Jullie zagen er prachtig uit. De mannen waren zeker niet van jullie af te slaan, he Roos? ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw jullie zagen er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw jullie zagen er echt mooi uit! En jullie haar! zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zagen jullie er mooi uit! Prachtige jurken allebei!! :) Ik zou zo graag mijn gala over willen doen als het kon haha, had maar een simpele jurk aan. Toen was ik nog niet heel erg met mode bezig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw! wat zegen jullie er beiden top uit!!!
    Helemaal tot in de puntjes.. en jullie haar: i like!


    XOXO Faye. Ps. er is een leuke winactie online gekomen! doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje wauw wat een mooie foto's, jullie zien er allemaal super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een mooie jurkjes!
    Zo mooi dat jullie haar opgedaan is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jullie zagen er echt onwijs mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh, wat leuk, een gala! Jullie zagen er beiden prachtig uit! En wat grappig dat leraren jullie filmpje ging nadoen :D .

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf zeg! Ik heb het nooit meegemaakt, lijkt me super. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, jullie zagen er mooi uit!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aaawh, jullie zagen er zo mooi uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen