19 mei 2014

New in | smoothie glazen

Hoihoi

Waarschijnlijk is het al wel opgevallen dat we vorige week niet hebben gepost. Onze excuses daarvoor. We hebben het beide erg druk met examens en Rosina was ziek, dus we hebben geen tijd gehad om te posten. Gelukkig is er vandaag weer een post. Aankomende week is het laatste weekje examen, dus daar moeten we nog even doorheen zien te komen, maar dat gaat vast wel goed komen! 

Vorige week zaterdag was ik op pad met mijn opa en oma voor een leuk Moederdag cadeautje. In de Blokker kwam ik deze super leuke smoothie glazen tegen. Ik wilde ze al heel lang en ze waren maar 2 euro per stuk, dus ik kon ze echt niet laten staan. Toen ik eenmaal in de rij stond, kwam mijn oma op me af lopen en pakte de glazen uit mijn handen. Ze wilde de glazen cadeau doen aan ons. Zó lief! Uiteindelijk hebben Deborah en ik de glazen dus cadeau gekregen. Danku, lieve oma! -Rosina

Appel, Kiwi smoothie
Water met Kiwi

                              YouTube | Twitter Rosina | Twitter Deborah | Facebook | Bloglovin' | Instagram Rosina | Instagram Deborah

14 opmerkingen:

  1. Die glazen zijn leuk!
    Ik wil er binnenkort ook eentje gaan halen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie, die zijn super leuk! Lief van oma dat jullie ze hebben gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn zulke leuke glazen! En mooi zomers kleurtje. En echt super leuke foto's. Hier krijg ik nou echt een zomers gevoel van en zin in smoothies! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag ze in de folder & vond ze ook gelijk leuk!
    & wat een zomerse foto's <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh die glazen zijn zó leuk! :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die glazen zijn zo leuk! Ik heb ze ook maar dan van de xenos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk net als jullie blog! Jullie hebben er een nieuwe volger bij! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super handig en ziet er nog leuk uit ook! De foto's zijn ook goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw heel leuk gedaan meid en erg leuke foot's! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die glazen zijn zo schattig! Ik ga ze denk ik ook kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen