4 mei 2014

NEW IN | Gala schoenen


Hoihoi

Op 27 mei hebben wij gala, jeej! Voor gala is natuurlijk een jurk nodig, dus daarvoor zijn we donderdag op pad geweest.

We zijn in Arnhem geweest en hebben bij "Dream Dresses" ieder een jurk kunnen scoren. We zijn er zó blij mee! We hadden echt een beetje de hoop opgegeven omdat we best laat waren met een jurk kopen en iedereen om ons heen al een jurk had. Wij hebben namelijk een geliefde maat qua jurken, maar het is toch gelukt! Nu we een jurk hebben gekocht, krijgen we echt zin in de avond. Welke jurken het zijn geworden houden we nog even geheim.

Bij een jurk horen natuurlijk ook schoenen. De hakken hierboven zijn van Rosina, ze heeft ze gekocht bij de Bershka voor €35,-. We vinden ze vooral leuk omdat ze bij heel veel outfits passen. We hebben al een aantal leuke outfits in gedachten waarmee we deze beauty's kunnen combineren.

Vinden jullie gala ook zo leuk? 

27 opmerkingen:

  1. Ik ben héél erg benieuwd naar jullie jurken haha, maar jullie plaatsen vast wel foto's toch? (en 27 mei kom ik waarschijnlijk ook wel even kijken)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, we gaan sowieso foto's posten. Wat super leuk dat je komt kijken! :D Liefs

      Verwijderen
  2. Wat leuk! Jullie hebben er vast veel zin in! Ik vind jullie blog echt heel mooi! Een hele mooie lay-out! En jullie kledingstijl is zo leuk! Een beetje zoals ze in Amerika hebben, en die stijl zie je niet heel veel in Nederland! Jullie zijn echt te gek, ga zo door! X Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie galaschoenen! Vandaag hou ik een link party op mijn blog waarbij je je artikelen mag spammen, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nu ben ik heel benieuwd naar jullie jurken natuurlijk en hoe je de schoenen combineert! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaw, die schoenen zijn echt heel mooi! Ben benieuwd naar hoe jullie jurken er uit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben heel erg benieuwd naar de jurken! Gaan jullie er wel foto's van plaatsen? x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, natuurlijk gaan we dat doen. Na het examen posten we meteen. :) liefs

      Verwijderen
  7. Hele leuke schoenen! Ik ben gek op gala's :) Jullie blog is heel leuk trouwens! Ik volg jullie nu ook op bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie schoenen! Een gala is altijd zo leuk, heerlijk optutten en in je mooiste jurkje paraderen haha

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOh zijn dit die met klitterband? Ik ging daarvan de zwarte passen, alleen ik kon t niet goed proberen omdat ze aan elkaar zaten en toen dacht ik laat maar :$ haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, oeii, ja. Ik heb nog geen last gehad van de klitterband. En ik vind ze wel lekker lopen. Haha. :)

      Verwijderen
  10. Wat een mooie schoenen! Ik ben heel benieuwd naar jullie jurken :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze heel tof!! Leuk voor van de zomer xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie foto's van de jurken! De schoenen zien er in elk geval heel leuk uit. IK vind trouwens de lay-out van jullie blog héél mooi, complimentje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toen ik gala had was ik ook súper laat met een jurk kopen (denk: nog 4 dagen te gaan). Maar uiteindelijk heb ik ook een toffe jurk kunnen vinden. Je schoenen zijn sowieso prachtig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke schoenen! Ben benieuwd naar de jurken

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie schoentjes! Ik heb zulke schoenen in het zwart :)

    BeantwoordenVerwijderen