25 mei 2014

Last exams & outfit | Rosina


Hoihoi

Mijn examens zitten er bijna op, jeej! Aankomende maandag mag ook ik mijn laatste examen maken. Nog één examen engels en het zit er op. Ik ben wel blij dat het einde nu bijna in zicht is. Straks heerlijk genieten van de vakantie, wat betekent: meer tijd voor bloggen en filmen! 
Al hoewel... eerst moet ik nog een toets afnemen op mijn toekomstige school, en ook het gala is aanstaande dinsdag, maar dat gaat helemaal super worden! Deborah en ik hebben er ongelooflijk veel zin in. Natuurlijk gaan we foto's posten over de avond. 

De outfit die ik jullie vandaag laat zien heb ik afgelopen dinsdag gedragen. Het was heerlijk weer dus de zomerse kleren mochten weer uit de kast. Hebben jullie vorige week ook zo genoten van het weer? En niet te vergeten over het weer van vandaag! 


Outfit



26 opmerkingen:

  1. Super leuk outfit, en prachtige foto's! Lots of Love! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke outfit vind je tuinbroek je leuk staan! Nog succes met je examen maandag!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke outfit! Veel succes met je laatste examen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige outfit en foto's weer!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige outfit! Leuk die bloemenband in je haar! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuke outfit draag je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige outfit <3 Zit zo een bloemenband wel lekker? Ik zou altijd bang zijn om hem te verliezen denk ik, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind ze persoonlijk heel fijn zitten en hij is ook nog nooit weg gevlogen gelukkig, bij mij blijft het goed zitten. Haha.

      Verwijderen
  8. Wat een leuke outfit! Het staat je mooi! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit staat je zo mooi met je lange haren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke zomer outfit! Staat je leuk die bloemen in je haar :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. & Hopelijk is je examen goed gegaan!! :)

      Verwijderen
    2. Dankjewel! Ja, dat hoop ik ook, spannend. :) x

      Verwijderen
  11. Wat een mooie outfit! Ik hoop dat je slaagt voor je examens <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh, wat een leuke outfit heb je aan! Die bloemetjes zijn super cute en staan je ook echt super. Je T-shirt staat ook zo leuk bij het tuinpakje. Ik hoop dat je bent geslaagd!

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! <3 Ja, ik hoop ook echt dat ik geslaagd ben! Ben best een beetje zenuwachtig voor de uitslag. x

      Verwijderen
  13. Aaaawh je tuinbroekje is zo leuk, ik ben verliefd op deze outfit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto's en die outfit staat je ook zo goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke outfit! Ik ben echt gek op het broekpakje!

    BeantwoordenVerwijderen