21 mei 2014

Last exams | Deborah

Hoihoi

Vandaag had ik mijn laatste examen, dit betekent dat ik vanaf vandaag vakantie heb! Ondanks dat ik er met mijn cijfers goed voor sta, ben ik toch wel een beetje zenuwachtig voor de uiteindelijke uitslag. Ik moet namelijk gemiddeld een 6,8 staan wil ik naar de Havo kunnen, en dat is wel mijn uiteindelijke doel. Ik ben wel een beetje onzeker over de uitslag van mijn examens, want zo goed gingen ze ook weer niet, maar laten we er het beste van hopen!

Vandaag had ik deze outfit aan. Mijn favoriete kledingstuk van deze outfit zijn echt de schoenen. Seriously, I love them! Rosina heeft ze een tijdje geleden gekocht en ik ben echt verliefd op ze geworden.


Outfit


Wat vinden jullie van mijn outfit?




11 opmerkingen:

  1. Super leuk outfit! Ik ben echt verliefd op je schoenen! Ik hoop dat je het haalt, komt vast goed! Geniet van je vakantie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige outfit! Fijn dat je examens voorbij zijn, nu duimen voor een gemiddelde van 6,8 maar dat komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke outfit! Ik duim voor je dat je examens goed zijn gegaan. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk zijn je examens allemaal voldoende! Ik vind je top erg leuk en lekker vrolijk! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit, vind vooral je schoentjes erg leuk! Hopelijk zijn je examens goed gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah hopelijk zijn je examens goed gedaan ! & wat een leuke outfit
    love the shoes! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel veel succes met de examens en wat een leuke look draag je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, ik hoop zo dat al je examens super zijn gegaan en je gemiddeld een 6,8 staat! :-) En wat draag je een toffe blouse zeg, heel mooi! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit! Ik heb het shirtje ook, ik vind 'm zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen