22 april 2014

Very Inspiring Blogger Award

Wij zijn super trots want we zijn twee keer genomineerd voor de Very inspiring blogger award! Als eerste willen wij Corinne en Verena heel erg bedanken voor de nominaties. Klik hier om de post van Corinne te lezen en klik hier voor de post van Verena.

Nu is het de bedoeling dat wij 7 feitjes over onszelf vertellen. Ook moeten we 15 andere bloggers nomineren. Klik op "read more" om onze feiten te lezen.

7 feitjes

1. Wij zingen altijd overal samen. 
2. Deborah knarst soms met haar tanden wanneer ze slaapt. 
3. Rosina is verslaafd aan thee en water. 
4. Deborah heeft een vissenfobie.
5. Rosina lust geen snoep (behalve chocolade.)
6. Deborah's benaming voor lolly was vroeger wiwie.
7. Rosina at vroeger yoghurt met een afwasborstel

Wij nomineren


TheIlona
NadinexHope




12 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk, Ik zal een post inplannen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik ga er binnenkort eens voor zitten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke feitjes! Een vissenofbie lijkt me erg lastig, durf je dan wel in de zee te zwemmen bijvoorbeeld? (denk het niet haha).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vroeger vond ik het echt een verschrikking, maar nu gaat het nog wel redelijk. In de buurt van rotsen zal je me niet vinden. Het is vooral ook het eten van vis, daar begin ik echt niet aan, haha. Liefs.

      Verwijderen
  4. Dankjewel voor het nomineren! En leuke feitjes!

    Lots of love!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dankjewel voor de nominatie! super leuk, ik zal ook een post gaan maken!
    Wat een leuke feitjes, de afwasborstel haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey,

    Ik heb deze blog genomineerd voor de 'Very Inspiring Blogger Award' tag! Zie mijn blog voor instructies :)

    Groetjes,

    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met jullie nominatie :-D best grappig yoghurt eten met een afwasborstel hahaha!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjeee! Haha, ik zou het niet zo snel meer doen, is niet helemaal fris. Haha Xliefs

      Verwijderen