30 april 2014

Shoplog April 2014

Hoihoi

De afgelopen twee weken hebben we vakantie gehad. Nou ja... je kan het niet helemaal vakantie noemen met al dat leren voor de examens. Maar al met al, het is en blijft vakantie. 
In deze weken hebben we natuurlijk niet alleen maar geleerd. We zijn er twee dagen op uit geweest om eens lekker te shoppen. De eerste dag in Amsterdam en de tweede dag in Nijmegen. 

We hadden al een shoplog video opgenomen, maar helaas zijn de beelden waarop we lieten zien hoe de items staan beschadigd geraakt. Daarom kwamen we op het idee om dat in een blogpost te verwerken.

onze aankopen


High-waisted jeans
Mermaid top
High-waisted short & Kimono
High-waisted short

shoplog video


Naast deze aankopen hebben we nog meer gekocht, zoals schoenen en sieraden. Bekijk onze video om te zien wat we nog meer hebben gekocht. Klik hier voor de video

Welke aankoop vinden jullie het leukst?

21 opmerkingen:

  1. Die jeans vind ik super! Tof die ongelijke vlakken erop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De jeans vind ik erg leuk...Mooie blog hebben jullie

    New blogpost: favorites of april

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het mermaid shirt en de high-waisted short zien er erg leuk uit!
    Ik ga nu jullie filmpje bekijken. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankopen, ik vind alles heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke aankopen. Staat je er leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aankopen! die laatste short is super gaaf:D
    xx
    The Stylish Confessions

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kleding je ziet veel dingen terug komen van tijd geleden grappig !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben verliefd op al je aankopen <3 Hele fijne stijl heb je!

    Liefs,

    Svenja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan!

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke aankopen! Ik vind de kimono heel gaaf en de mermaid top :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke aankoopjes! Die high waisted broeken zitten zo fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankoopjes. De mermaid top vind ik echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk! Love it!

    ♥ www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het mermaid topje en de kimono onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alleen maar leuke kleren hebben jullie gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die roze high waisted short en kimono zijn echt prachtig, vooral zo gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke aankoopjes hebben jullie gedaan ! Ik vind de kimono en de high waisted shorts erg mooi ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke aankopen zeg! Ik vind de High-waisted short geweldig :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw super leuke aankopen zeg! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen