23 april 2014

Mijn koningsdag nagels | Rosina


Hoihoi

Aankomende zaterdag is het alweer Koningsdag. We hebben alweer een jaar een koning in ons landje. Eerlijk gezegd moet ik nog steeds erg wennen aan het woord "Koningsdag", ik verspreek me nog regelmatig met "Koninginnendag", oops, de tijd gaat ook zo snel.


Mijn nagels

Nu weet ik van mezelf dat ik korte, kleine nagels heb. (Ze blijven breken, HELP!) 
Maar dat houd mij niet tegen voor een beetje nail-art. Voor koningsdag heb ik deze nail-art uitgekozen. Lekker simpel en snel gedaan. Wat ik ga dragen op koningsdag zelf moet ik nog even bekijken. Ik heb niks geen oranje in mijn kast hangen dus ik zat te denken om zelf iets van een t-shirt op te pimpen. 

We hopen in ieder geval dat je een leuke Koningsdag hebt! Weet jij al wat je gaat dragen? 

19 opmerkingen:

  1. Super leuke nagels! Ben benieuwd hoe je je shirt gaat pimpen! Liefs! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk!
    Daarmee zul wel de blits wel maken op Koningsdag!

    Zelf ben ik nog compleet outfitloos...IEEEH!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet werken op koningsdag. Mooie nagels! Zoiets kan ik echt niet, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk gedaan zeg ziet er cute uit! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke nagels, ik moet ook nog steeds wennen aan het woord koningsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi, bedankt voor je reactie. Jouw blog ziet er goed uit. Ik ben nog aan het zoeken naar een mooie lay-out. Zoiets wat jij hebt eigenlijk maar ik ben net begonnen en nog niet zo handig erin haha. Tijd is ook een kwestie. Maar dankjewel voor het compliment dat werkt erg motiverend!

    Gr. Maaike (lifeloveronline.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele toffe nailart!! Heel minimal, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide outfits zijn super, erg mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen