6 april 2014

Lente bloesem en Lookbook


Hoihoi

Het is al even lente en dat is goed te zien ook! De natuur zit vol met prachtige kleuren en niet te vergeten over het prachtige weer dat we hebben. Van al de kleurrijke bloemen en het mooie weer krijg ik een echt lente gevoel! Omdat ik hoorde dat het volgende week gaat regenen moest ik er gisteren echt even op uit om nog even te genieten van het zonnetje. Ik nam de camera mee en maakte deze foto's. - Rosina

Klik op "read more" voor de foto's en lookbook video. 

De foto's 




LOOKBOOK


Omdat de lente nu echt begonnen is hebben we samen met vriendin Lizanne een Lente Lookbook gefilmd. Klik hier om de video te bekijken. 


https://www.youtube.com/watch?v=7omWIys_Vlw&list=UUVsOLBEhQctNbzlWFpBlpig

23 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto's! Bedankt voor de leuke reactie op mijn blog, ik vind jullie blog ook erg leuk! Ik volg jullie nu via Bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een toffe video! ik ben heeeeelemaal verliefd op de eerste outfit :)
    Ik heb ge'subscribed :D (fashiography)
    Liefs Rhoda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een prachtige foto's! Heel erg lente-achtig. echt mooi! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, heerlijk al die bomen en bloemen in bloei!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's, ik word hier helemaal happy van! <3

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw mooie lente foto's! en die video is echt super leuk :)
    Jullie dragen echt leuke outfits in de video.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk filmpje! Ben gek op de eerste & tweede outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een prachtige foto's. Ik krijg hier echt een lach van op mijn gezicht, ben zo dol al die mooie bloementjes in de lente! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige foto's en leuke post! liefs
    www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie foto's heb je gemaakt, echt een heerlijk lente artikeltje is dit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, prachtige foto's en mooie outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé, jullie zitten ook op het Ichthus toch?
    Mooie foto's en leuke lookbook, vooral de tweede outfit vind ik tof! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, alleen Deborah zit op het Ichthus. Jij ook toch? :) Thaanks x

      Verwijderen
  13. leuke blog hebben jullie meiden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De lente: ein-de-lijk is 'ie er dan! Leuke video trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waaw, die foto's zijn zo goed gelukt. Het flmpje is ook super mooi bewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een prachtige foto's!! En wat een leuke video! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie foto's hebben jullie!
    xx
    http://leopardxlipstick.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen