13 april 2014

Gezonde wraps

Hoihoi

Gisterenavond was weer ouderwets gezellig. Ik heb met mijn twee vriendinnen Lizanne en Janinka gegeten. Rond vijf uur s'middags kwam Janinka om mij te helpen met het voorbereiden van het avondeten. Samen hebben we een hartige taart gebakken en mijn favoriete wraps gemaakt. Lizanne was nog werken dus zij kwam later. Om zes uur hebben we gezellig met elkaar gegeten. Om er een echte meidenavond van te maken hadden we er een film bij gepakt. We hebben de film: Life as we know it gekeken, echt een geweldige film. Maar genoeg gepraat over mijn avond!

De wraps die ik heb gemaakt zijn een echte aanrader! Het is al jarenlang mijn favoriet. De wrap smaakt heerlijk fris maar is wel machtig door de mozzarella, perfect voor deze dagen. Wij aten het bij het avondeten maar je kunt het ook goed meenemen als schoollunch of bij een verjaardag gebruiken als hapje. hmm!

Klik op "read more" voor de ingrediënten.

DE INGREDIËNTEN

  • Tortilla 
  • Pesto 
  • Tomaten
  • Mozzarella 
Wrap | STAP 1

Smeer de pesto op de tortilla. Dit zorgt natuurlijk voor de smaak maar is ook van toepassing zodat de wrap blijft plakken als je de tortilla inrolt. 
 Wrap | STAP 2

                                       Snij de tomaten en verdeel ze over de helft van de tortilla. 
Wrap | STAP 3

Snij de mozzarella en verdeel ook deze over de helft van de tortilla. 
Wrap | STAP 4

Rol de tortilla op en snij het in stukjes. Je kan zelf kiezen hoe groot je de stukjes wilt. Wij hebben ervoor gekozen om de tortilla te verdelen in drie stukken. 
En dan zijn de wraps alweer klaar! Het is heel simpel en erg lekker, zeker als je van wraps houdt. 

Houden jullie ook zo van wraps? 



geschreven door: Rosina



24 opmerkingen:

  1. Hmm dit ziet er heerlijk uit, erg handig en leuk recept. Ga het zeker onthouden! Mooie blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lekker is dit!! Wij maken het thuis ook vaak maar dan met sla, roomkaas en zalm! Echt verrukkelijk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was echt super lekker! Ik ga het zelf ook een keer maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel lekker uit! Ik ben aan het koken thuis en een paar nieuwe recepten aan het uizoeken. Dit ga ik zeker ook een keer proberen.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk! Ik maak ook wel eens een caprese wrap :) Vooral in de zomer vind ik het heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat ziet er echt super lekker uit, gaan we zeker een keertje proberen

    it takes 2 to fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmm lijkt me super lekker!
    Leuke blog hebben jullie ik ga jullie followen :-)

    Liefs Chantall

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmmm lekker! Al zou ik de pesto veranderen in wat anders, dat lust ik niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heerlijk uit! En zo makkelijk ook! Echt iets voor mij als studente, ga ik zeker onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh yum, heerlijk! Ik ben dol op groene pesto en mozzarella :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt als een gezellig avond. Ik heb nu ook zin om wraps te maken een een filmpje te kijken haha
    Nice blog also!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jumm lijkt me erg lekker! En ziet er ook leuk uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mmm, ziet er erg lekker uit! Ga ik ook eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik weet niet of meerdere hier last van hebben, maar ik kan geen enkel plaatje meer zien op jullie blog. Ook niet de foto aan de zijkant. Raar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee, bedankt voor de melding! Ik had wat foto's verwijderd en blijkbaar zijn er blogfoto's mee gewist. Maar ze zijn er weer! Super bedankt. Liefs Rosina

      Verwijderen
  15. YUM! Dat ziet er weer heerlijk uit! weer een receptje om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Njomjom! Ziet er echt heeeerlijk uit! In het algemeen geen super fan van wraps. Maar zo nu en dan. En als je ze eerst samen met vriendinnen maakt smaken ze waarschijnlijk des te beter ^^

    x Aurélie
    http://lovelifelovefashion.be

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb jullie genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award, morgen staat hij online op mijn blog! (www.ikbenverena.blogspot.nl)

    Liefs Verena

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er echt lekker uit. Moet ik gaan proberen. Mooie foto's, helder :)

    BeantwoordenVerwijderen