30 maart 2014

Review: Dove split ends rescue


Hoihoi

Afgelopen week zijn we bij de DA geweest en natuurlijk kom je daar niet weg zonder iets te kopen.
We hebben de Dove split ends rescue van de hair therapy lijn gekocht. Het is een product dat zorgt voor het herstel van je gespleten haar punten.
Vaak is het zo dat we bij de kapper zijn geweest, ons haar borstelen en hoppa de gespleten haar punten beginnen alweer te komen, dus dit product trok zeker onze aandacht.

Een vriendin van Rosina had hem al gekocht en was er heel positief over te spreken dus wilde we het zeker een kansje geven.
We hebben het product nu vier dagen gebruikt en we moeten zeggen, er is resultaat te zien! Onze haar punten zien er gezonder uit. Natuurlijk is het niet helemaal weg maar het is een begin. Een ander voordeel is dat je haar niet vet word van het product. We hadden al eens andere producten gebruikt maar merkte dat je haar er heel vet van werd, maar gelukkig is dat niet zo. Ons werd ook verteld dat het product helpt tegen pluizig haar, maar eerlijk gezegd merken we daar weinig van. Ondanks dat zijn we er heel blij mee en het is zeker een aanrader.
Het kostte €6,- en is verkrijgbaar bij iedere drogisterij.

Heb jij het product al geprobeerd en wat vond je ervan? 








6 opmerkingen:

  1. Mijn haarpunten beginnen ook weer te splijten.
    Dit ga ik misschien ook eens proberen want ik wil nog geen stuk van mijn haar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ga ik ook maar eens proberen, klinkt helemaal niet slecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed. Ik denk dat ik het ook ga proberen, want je haarpunten hebben altijd speciale verzorging nodig om de gespleten haarpunten te voorkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben hier erg benieuwd naar! Klinkt niet verkeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij lijkt me erg fijn! Mijn haarpuntjes beginnen ook te splijten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh klinkt ideaal voor mijn droge puntjes. Wat hebben jullie trouwens een pr-ach-tige blog. Ik word helemaal vrolijk van jullie frisse layout en prachtige foto's en inspiratie artikelen. Ga jullie meteen volgen op Bloglovin <3 <3

    Liefs,

    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen