23 maart 2014

New in | Candles

Je kent het wel bij de IKEA, je loopt rond in de winkel en overal liggen in kratten en manden kleine koopjes. Wij hadden dat gisterenavond dus met kaarsen.

Toen we rondliepen en bij de woonafdeling aankwamen stonden daar verschillende geurkaarsen. Natuurlijk konden wij onszelf met onze geurkaarsen obsessie niet inhouden en gingen er regelrecht op af. 
Ze waren in allerlei geuren en kleuren. De geurkaarsen waren niet nieuw aangezien we ze al een keer eerder mee naar huis hadden genomen, maar we hebben er toen zoveel plezier van gehad dat ze het zeker waard waren om nog een keer mee te nemen. 

Wat ons opvalt aan de kaarsen is dat de geur heel sterk is, wanneer de kaars brand kan je goed ruiken dat hij gebruikt word. Wat de kaars ook goed maakt is dat hij precies ruikt zoals het etiket zegt, je hebt wel eens van die geurkaarsen die volgens het etiket ruiken naar bijvoorbeeld lavendel maar uiteindelijk niet eens in de beurt komen van die geur. Deze kaarsen hebben dat beslist niet. 

DE KAARSEN
KAARS #1 | € 2,- | brandtijd: 40 uur 

De eerste kaars die we hebben gekocht is de Sinnlig Vanille kaars. Het is een kaars met een frisse vanilleijs geur, persoonlijk vinden wij dit een echte lente kaars aangezien we bij het mooie weer natuurlijk heel veel zin hebben in ijsjes. 

KAARS #2 | € 2,- | brandtijd: 40 uur 

Onze tweede aankoop was de Sinnlig Lavendel kaars. Ook deze kaars heeft een frisse lenteachtige geur. Heerlijk! 

KAARS #3 | € 2,- | brandtijd: 40 uur 

Kaars drie is de Sinnlig Aardbei geurkaars. Ook dit is weer een frisse geur en ruikt heerlijk zoet. Het is Deborah's favorite en staat dan ook op haar kamer. Een aanrader als je van aardbeien houdt. 


KAARS 4,5,6 | € 3,99 | brandtijd: 25 uur 

Kaars 4,5 en 6 kwamen in een pakket samen, dit zijn wat kleinere kaarsen. Van links naar rechts hebben ze de geuren: Chocoladebrownie, Vanille Crème brûlée (zijn we niet helemaal over uit, maar de geur komt daarbij  in de buurt) en voor de derde koffiekoekjes.  

Toen we de Chocoladebrownie kaars zagen staan, werden we er helemaal verliefd op! Het ruikt echt naar net gebakken brownies, hmmm. Toen we thuis kwamen bedachten we ons alleen dat een brownie geur in je kamer niet echt het lekkerste geurtje is...maar toch: brownies zijn nooit verkeerd. 

Dit waren onze geurkaars aankoopjes, houden jullie ook zo erg van geurkaarsen?



5 opmerkingen:

  1. Die geurkaarsen van IKEA zijn zo fijn, ik heb de roze en die ruikt heeeeeerlijk! <3
    Leuke foto trouwens met die kat haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De geurkaars vanille heb ik ook. Echt een aanrader! Als ik mijn kamer binnen loop ruik je de kaars al. De geur van de kleine kaarsjes lijken mij ook erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lijken me zo fijn !

    Liefs nailsbyfml

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijken me hele mooie aankopen! Ik ga voor de lavendel geur candle! X Daniëlle
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt dol op geurkaarsen, maar heb deze van de Ikea nog nooit gehad! lees er vaker erg goede dingen over dus ik ben heel erg nieuwsgierig hiernaar geworden <3

    BeantwoordenVerwijderen