2 maart 2014

A regular Sunday outfit


Hoihoi

Afgelopen zondag zijn we bij onze opa en oma in Woerden geweest. Onze opa was jarig, dus het was weer feest. Het leek ons leuk om onze outfits van die dag te delen. Beide hebben we een stukje geschreven over onze eigen outfit. Klik op "read more"  voor de looks.

Rosina haar outfit
Afgelopen zondag was het niet al te koud dus besloot ik een wat dunnere jas aan te trekken. Mijn blauwe jas is van Primark. Het is een jas die ik vaak draag op rokken en jurken maar hij staat ook leuk op een broek of legging. De rok die ik aan heb is ook van Primark. Het is een rok die ik vaak draag, ik ben gek op de kleuren en het printje van de rok. Onder de rok droeg ik een regular zwarte panty. Verder had ik een gehaakte cropped trui aangetrokken. De cropped trui is van H&M. Op de cropped trui droeg ik een spijkerjasje van H&M om de outfit net iets stoerder te maken. Mijn schoenen zijn van Van Haren. Ze hebben een mooie lever kleur die je bijna met elke outfit kan combineren. Als laatste heb ik nog een ketting om van de Lucardi.

Deborah haar outfit
Ik had zin om die dag wat stoers, speels maar ook redelijk netjes aan te trekken. Ik keek in mijn kast en kwam een cropped blousje tegen van Primark. Op het blousje staan kleine madeliefjes, wat ik persoonlijk heel schattig vind.  Op het blousje had ik een vest aangetrokken, over de kleur ben ik nog niet helemaal uit, een soort bordeaux rode/roze kleur. Het vest heb ik ergens in Frankrijk gekocht. Om mijn outfit wat speelser te maken had ik er voor gekozen om een gespijkerde skaterskirt aan te trekken van Primark. Daaronder droeg ik een regular zwarte panty en mijn Cut Out Boots van Van Haren. Om de outfit wat meer casual te maken had ik mijn jas van de Zara aangetrokken. Ik ben echt verliefd op de jas, vooral vanwege de kleur en het materiaal. Als laatste heb ik nog een zwarte ketting om van Primark.

  

Hoihoi

Afgelopen zondag zijn we bij onze opa en oma in Woerden geweest. Onze opa was jarig, dus het was weer feest. Het leek ons leuk om onze outfits van die dag te delen. Beide hebben we een stukje geschreven over onze eigen outfit.

Rosina haar outfit
Afgelopen zondag was het niet al te koud dus besloot ik een wat dunnere jas aan te trekken. Mijn blauwe jas is van Primark. Het is een jas die ik vaak draag op rokken en jurken maar hij staat ook leuk op een broek of legging. De rok die ik aan heb is ook van Primark. Het is een rok die ik vaak draag, ik ben gek op de kleuren en het printje van de rok. Onder de rok droeg ik een regular zwarte panty. Verder had ik een gehaakte cropped trui aangetrokken. De cropped trui is van H&M. Op de cropped trui droeg ik een spijkerjasje van H&M om de outfit net iets stoerder te maken. Mijn schoenen zijn van Van Haren. Ze hebben een mooie lever kleur die je bijna met elke outfit kan combineren. Als laatste heb ik nog een ketting om van de Lucardi.

Deborah haar outfit
Ik had zin om die dag wat stoers, speels maar ook redelijk netjes aan te trekken. Ik keek in mijn kast en kwam een cropped blousje tegen van Primark. Op het blousje staan kleine madeliefjes, wat ik persoonlijk heel schattig vind.  Op het blousje had ik een vest aangetrokken, over de kleur ben ik nog niet helemaal uit, een soort bordeaux rode/roze kleur. Het vest heb ik ergens in Frankrijk gekocht. Om mijn outfit wat speelser te maken had ik er voor gekozen om een gespijkerde skaterskirt aan te trekken van Primark. Daaronder droeg ik een regular zwarte panty en mijn Cut Out Boots van Van Haren. Om de outfit wat meer casual te maken had ik mijn jas van de Zara aangetrokken. Ik ben echt verliefd op de jas, vooral vanwege de kleur en het materiaal. Als laatste heb ik nog een zwarte ketting om van Primark.

1 opmerking: